Klachtenprocedure

De medewerkers, coaches en trainers van Likewise doen hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zou het kunnen gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of dat je een klacht hebt.

Afdeling klantsupport

Je kunt je dan in eerste instantie telefonisch of schriftelijk wenden tot onze afdeling klantsupport. Zij zullen je klacht in behandeling nemen, vertrouwelijk behandelen en in ieder geval binnen 2 weken schriftelijk reageren. De medewerkers en betrokkenen van Likewise zullen hun uiterste best doen om de klacht gezamenlijk in elk geval binnen 4 weken op te lossen. Als er langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u hiervan op de hoogte gesteld waarbij het uitstel wordt toegelicht en wordt er een indicatie gegeven wanneer men verwacht uitsluitsel te kunnen geven. De commissie bestaat uit Dhr P. Terlouw en Dhr. W. Spiering

Nederlandse Vereniging voor NLP

Wanneer we toch onverhoopt een mogelijk geschil niet gezamenlijk opgelost krijgen, dan verwijzen we je naar de Nederlandse Vereniging voor NLP (NVNLP) waar Likewise academy for NLP & Coaching bij aangesloten is. De NVNLP heeft een onafhankelijke, professionele klachtenprocedure voor haar leden en zij zullen ook jouw belangen behartigen. Mocht hiervan gebruik gemaakt worden, is de uitspraak bindend voor Likewise Academy for NLP  & Coaching.Eventuele consequenties worden binnen 14 dagen afgehandeld.

De klacht wordt geadministreerd en bewaard voor 1 jaar.

De klachtenregeling kun je hier aanvragen bij de NVNLP.